بیوگرافی خوانندگان

بیوگرافی خوانندگان قدیمی ایرانی و خوانندگان خارجی و دانلود موسیقی های زیبا

بیوگرافی خوانندگان

بیوگرافی خوانندگان قدیمی ایرانی و خوانندگان خارجی و دانلود موسیقی های زیبا

برایان آدامز

سلام.هر کسی که فیلم هری پاتر یا رابین هود رو دیده باشه حتما برایان آدامز رو هم می شناسه.اگه صداش رو شنیده باشین غم رو تو صداش حس کردین مختصر از زندگی اش براتون نوشته ام.

برایان آدامز کانادائی با داشتن صدائی ممتاز و مهارت در جهت نوشتن اشعار و ساختن آهنگها، بیش از ۲۰ سال با فروشهای جهانی آلبومهایش که رقیب آثار بزرگ هنرمندان در جهان است، در عرصه موسیقی مشغول فعالیت میباشد. او میگوید: "من دوست دارم در گروهم فقط Bass بیس بزنم!"
این گرایش برایان در مقایسه با روش پیروزمندانهاش نسبتا ساده بنظر میرسد. آهنگهایش مقامهای زیادی را برای او در سرتاسر جهان به ارمغان آوردند، البته ضبط آن آهنگهای بزرگ الهام گرفته از تجربیاتیست که وی از گرداگرد جهان بدست آورده است.
اولین آلبوم آدامز در فوریه سال۱۹۸۰ با همکاری شرکت A & M Records و با نام Bryan Adams منتشر شد. آدامز در طی آن سالها به اجراهای کوتاهی دست زد. این آلبوم به جهت مشکلات زیادی که برای او بخاطر اولین تجربه حرفهای اش بوجود آورد، هیچگاه تنوانست به ایالات متحده برسد.

آلبوم بعدی او با نام You Want It, You Got It باز هم با همکاری شرکت مذکور در بهار سال ۱۹۸۱ تولید شد. این بار او توانست آلبوم خود را بطور کاملا رسمی در امریکا منتشر کند. بعد از انتشار این آلبوم، او در ایالات متحده تورهایی را ترتیب داد و حدود ۶ ماه از عمر هنری خود را صرف آن نمود.
سومین آلبومش با عنوان Cuts Like a Knife در ژانویه سال ۱۹۸۳ عرضه شد. آهنگ معروف Straight from the Heart موفقیتهایی را برای وی به همراه داشت که از جمله آنان میتوان به قرار گرفتن جزء ۱۰ آهنگ برتر اشاره کرد. همچنین این آلبوم جزء ۱۰ آلبوم برتر سال شناخته شد. برای این آلبوم موفق، آدامز تورهای فراوانی را در کانادا، امریکا، اروپا و حتی ژاپن در نظر گرفت.

آلبوم بعدی او در بیست و پنجمین سالگرد تولدش یعنی در ۵ نوامبر سال ۱۹۸۴، با نام Reckless منتشر شد. آهنگ Run to You از این آلبوم، خود را جزء ۱۰ آهنگ برتر سال یافت. Reckless با فروشی بالغ بر ۵ میلیون نسخه، شماره یک امریکا شد. برایان آدامز طی این موفقیت کنسرتهایی در امریکا برای آن در نظر گرفت.

در ۱۳ جولای همان سال آدامز به همراه گروهش کنسرتی باشکوه در فیلادلفیا ترتیب دادند. آلبوم بعدی وی Into the Fire در مارس سال ۱۹۸۷ منتشر شد. با انتشار این آلبوم، برای چهارمین بار بود که یکی از آثار آدامز جزء ۱۰ اثر برتر قرار میگرفت.

در ۲۱ جولای سال ۱۹۹۰ از سوی Roger Waters به جهت شرکت در کنسرت بزرگ برلین خوانده شد. در این آلبوم که اجرای کامل آلبوم The Wall از گروه Pink Floyd پینک فلوید بود، او به اجرای آهنگهای What Shall We Do Now و Young Lust پرداخت که اجراهای موفقی بودند. کار کردن در کنار بزرگانی همچون واترز برای او افتخار محسوب میشود.

Waking Up the Neighbours، نام آلبوم بعدی اوست که در سپتامبر سال ۱۹۹۱ با همکاری Michael Kamen و با درخشش آهنگ بزرگ Everything I Do, I Do It for You که برای فیلم رابین هود ساخته شده بود، بار دگر در لیست Top Ten تاپتن قرار گرفت و برای او موفقیتهای چشمگیری را به همراه داشت. لازم بذکر است که برای این آلبوم، آدامز نامزد دریافت جایزه گرمی نیز شد.

آلبوم بعدی او در نوامبر سال ۱۹۹۳ و با نام So Far So Good تولید شد. آهنگ Please Forgive Me از این آلبوم جزو لیست تاپتن قرار گرفت. آهنگ نمونه دیگر این آلبوم، All for Love میباشد که با همکاری Rod Stewart و Sting ساخته شد. این آهنگ در ژانویه سال ۱۹۹۴ شماره یک ایالات متحده شد. در همان سال آلبوم جدیدش با نام Road Tested عرضه شد.
برایان آدامز فعال، دست از آهنگسازی و خلق اثرات بیادماندنی برنداشت و در اوایل سال ۱۹۹۶ آلبوم بعدی خود را با نام 18, Until I Die عرضه نمود. آهنگ Have You Ever Really Loved a Woman با صدای گیتار فلامینکو به زیبائیهای این کار افزوده است. در همین سال بود که آدامز بخاطر صدای ممتازش به جایزه گرمی دست یافت. اثر بعدی وی با عنوان On a Day Like Today در اکتبر سال ۱۹۹۹ منتشر شد که تا حدود ۱۰ هفته جزء لیست ۱۰ تای برترین جای داشت. در همان سال بهترین آهنگهای خود را تحت آلبومی با نام The Best of Me با همکاری شرکت A & M Records عرضه کرد. برایان آدامز جدیدترین آلبوم خود را در سپتامبر سال ۲۰۰۴ با نام Room Service تولید نمود.

تورها و اجراهای زنده او سندی حاضر بخاطر فعالیتهایش و ترتیب دادن مهیجترین اجراهای زنده در جهان میباشد. برای مثال کنسرتی که برای آزادی Nelson Mandela در لندن ترتیب داد، مهر تاییدی بر این گفته است.
اخیراْ او کانونی در جهت حمایت از بیماران مبتلا به سرطان سینه دایر کرده است. همچنین در اوایل سال ۱۹۹۸ از سود کنسرت کانادا که بیش از یک میلیون دلار میشد، صرف احداث آزمایشگاه و بیمارستانی مرکزی به نفع بیماران مبتلا به سرطان سینه نمود. در خلال این جریانات اقدام به چاپ کتابی با نام Made In Canada نمود که در آن از عکسهای سیاه و سفید زنهای کانادائی مانند:
Celine Dion و Alanis Morrisette و Joni Mitchell و خیلیهای دیگر استفاده شد و به چاپ رسید. تمام حقالتالیف این کتاب برای کمک به مرکز حمایت از بیماران مبتلا به سرطان سینه که خود آنرا دایر نموده بود تخصیص داده شد.
کاملا واضح است که در آینده چیزی جلودار برایان آدامز نخواهد بود.

بر گرفته از انجمن ادبی شفیقی

سایت برایان آدامز

        


نظرات 1 + ارسال نظر
300film سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ http://300film.persianblog.com/

اعتراض به فیلم 300
به سایت زیر مراجعه کنید
http://300themovie.info/
برای امضای اعتراض نامه علیه این فیلم به سایت زیر مراجعه کنید:
این فیلم ایرانیان را به صورت موجودات و حشی نمایش داده:
http://www.petitiononline.com/wpci96c/
حتما برای بمب گوگلی این لینک رو در بلاگ یا سایتتون قرار دهید:
<a href="http://300themovie.info">300 the movie </a>
برای اطلاع بیشتر از بمب گوگلی به سایت زیر مراجعه کنید:
http://legofish.com/persiblog/004571.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد